2014. február 17., hétfő

Van itt egy ilyen dugvány

Megint volt egy sikeres hétvégénk, én lepattantam otthonról egy kicsit, Laci meg ott maradt a két terminátorral. Először azért hívott, hogy "van itt egy ilyen dugvány", hát köszönöm az egyértelmű tájékoztatást, de aztán kiokoskodtuk, hogy pontosan mit is lát és melyik növényt taszították aktuálisan a mélybe és honnan.
A második remek hírt fél óra múlva kaptam: be lett pisilve a szekrénybe. Meg kakilva is. Na hát az úgy nagyon csodás.
Úgyhogy ma ültettem meg szekrényt mostam.
A reggeli zsongás pedig új szintre fejlődött, amint kirakom Natit a szobából, Tia megy, és folytatja amit a királylány abbahagyott.. De kitaláltuk a tutit, úgyhogy holnap szépen oda lesznek drótozva a virágalátétek az állványhoz. Ha háborút akarnak, hát tőlem megkapják!! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése