2014. szeptember 3., szerda

Éjszaka

4.30 - Tia bevitte a kupakját a dobozba és elkezdett vele játszani (egy kupak és egy doboz külön-külön is hangos ám, nemhogy együtt). Felkeltem, felraktam a kupakot a komódra.
4.40 - Tia megtalálta a kupakot...
5.30 - Nati úgy döntött, csatlakozik Tiához és elkezdtek berohangálni a dobozba, meg benne pattogni (nagyon hangos tud ám lenni egy doboz két macskával / meg egyel is), úgyhogy nem volt  más választásom, megfogtam a dobozt, és bevittem a fürdőbe. Közben volt egy kis lelkiismeret furdalásom, hogy elveszem a játékukat, de hamar elmúlt, mivel ahogy becsuktam a fürdőajtót magam mögött, hallottam, hogy ugyan úgy megy tovább a trappolás. Mire visszamentem, a díszpárnák, egy nagy pokróc, egy kis cicapokróc és a tetőjavításra használt kartondarabok a szoba minden szegletében fellelhetőek voltak, a dögök meg a káosz közepén ugráltak egymásra.
6.00 - Valami nagy (súlyból ítélve Tia) rámugrott, aztán rongyolt tovább..
+ a ráadás: 10.00 - leraktam az asztalra a tejemet, majd elfordultam, hogy elmenjek a 2 lépésre levő polcig a fityegős netért. Ez elég idő volt Natinak ahhoz, hogy nyakig a bögrémbe merüljön.




2 megjegyzés: